DivineGamers - Combat Arms Europe
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


DivineGamers Clan Forum
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 SwedishHero Apply

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
SwedishHero
Forum-Noob
Forum-Noob



Antal inlägg : 1
Join date : 11-02-14
Age : 31
Ort : Åhus

SwedishHero Apply Empty
InläggRubrik: SwedishHero Apply   SwedishHero Apply Icon_minitimemån feb 14, 2011 8:32 pm

IGN: SwedishHero

Nation: Sweden, Skåne, Åhus, 29632

Age: 18

Gender: Male

Rank: CSM 3

K/D: 1.40 NO K/D-RESET USED.

Favorite Map/Mode: Rattle Snake SnD, WarHead SnD Smile

Weapon Usage: Famas G2, L96 A1 or Arctic Wolf

Gear Usage: ATM i play with the regular setups. But for a month ago i got light vest, Skull Bandana (FailSpell) ETC.

Character Gender: Female

Other Characters: Yes! I actually do! But I forgot the PW xD!!

Banned Characters (name, reason): No Banned Smile

Other Clans: RiseAgainst, NRG-Gaming, En(Tac) Visual and Ultimate SnD.

Playing Time: For about 2 years now Smile.

Activity: Per week i have NO ideeeeee, but, atleast 3~4 hours everey day at the weekend, but in season, it depends on EVERYTHING! I still go in gymnasium*, and i got my girl and my football to think on, so i don't know how much Razz.

Motivation: I NOTICED this is a Swedish clan, so from here I will take it on Svengelska, nej men Svenska Smile. En(Tac) Visual den clan jag var i innan la ner så jag tyckte att spela CA vart ingen mening. Eftersom där vistades ALLA svenskar. Så jag vill gärna hitta tillbaka till det man hade då. Liksom kommunicera på svenska genom tal och skriva, det känns snabbare och lättare. Vill även bli lika aktiv som jag var innan, vilket kommer hända ifall man nu kommer ta sig in i denna clan Smile! Ha de gott så länge gubbar och kvinnor. Hoppas vi träffas IG och att vi är i samma clan Smile! MvH// Mattias
Till överst på sidan Gå ner
http://www.shitbook.net
Pelleasp
Someday Author
Someday Author
Pelleasp


Antal inlägg : 89
Join date : 11-01-14
Age : 39
Ort : Vadstena

SwedishHero Apply Empty
InläggRubrik: Sv: SwedishHero Apply   SwedishHero Apply Icon_minitimemån feb 14, 2011 8:56 pm

SwedishHero skrev:
IGN: SwedishHero

Nation: Sweden, Skåne, Åhus, 29632

Age: 18

Gender: Male

Rank: CSM 3

K/D: 1.40 NO K/D-RESET USED.

Favorite Map/Mode: Rattle Snake SnD, WarHead SnD Smile

Weapon Usage: Famas G2, L96 A1 or Arctic Wolf

Gear Usage: ATM i play with the regular setups. But for a month ago i got light vest, Skull Bandana (FailSpell) ETC.

Character Gender: Female

Other Characters: Yes! I actually do! But I forgot the PW xD!!

Banned Characters (name, reason): No Banned Smile

Other Clans: RiseAgainst, NRG-Gaming, En(Tac) Visual and Ultimate SnD.

Playing Time: For about 2 years now Smile.

Activity: Per week i have NO ideeeeee, but, atleast 3~4 hours everey day at the weekend, but in season, it depends on EVERYTHING! I still go in gymnasium*, and i got my girl and my football to think on, so i don't know how much Razz.

Motivation: I NOTICED this is a Swedish clan, so from here I will take it on Svengelska, nej men Svenska Smile. En(Tac) Visual den clan jag var i innan la ner så jag tyckte att spela CA vart ingen mening. Eftersom där vistades ALLA svenskar. Så jag vill gärna hitta tillbaka till det man hade då. Liksom kommunicera på svenska genom tal och skriva, det känns snabbare och lättare. Vill även bli lika aktiv som jag var innan, vilket kommer hända ifall man nu kommer ta sig in i denna clan Smile! Ha de gott så länge gubbar och kvinnor. Hoppas vi träffas IG och att vi är i samma clan Smile! MvH// Mattias


Tjena, gör en applay på ca och joina ts; server: 216.14.120.41 port: 9987 Nickname: ditt ing namn! kanalen heter divinegamers! mvh
Till överst på sidan Gå ner
 
SwedishHero Apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» GUIDELINE: How to Apply
» _R3aLeTy_ apply
» Feenix apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
DivineGamers - Combat Arms Europe :: DivineGamers Clan :: Recruitment-
Hoppa till: